Polityka zwrotu kosztów

 

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2024

  1. Wstęp: Dziękujemy za zakupy w Snusdiscount.pl. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.

  2. Polityka zwrotów: Masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Produkt musi znajdować się również w oryginalnym opakowaniu.

  3. Jak dokonać zwrotu: Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z nami pod adresem info@snusdiscount.pl. Po zaakceptowaniu zwrotu wyślemy Ci etykietę zwrotną oraz instrukcje, jak i gdzie odesłać produkt. Produkty odesłane bez wcześniejszego zgłoszenia zwrotu nie będą przyjmowane.

  4. Zwroty pieniędzy: Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego produktu, poinformujemy Cię, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony. Jeśli tak, kwota zostanie automatycznie zwrócona na Twoją pierwotną metodę płatności w ciągu kilku dni.

  5. Prawo do wymiany: Jeśli Twój produkt jest wadliwy lub uszkodzony, możesz go wymienić. Skontaktuj się z nami, podając szczegóły produktu i opis wady.

  6. Koszty zwrotów: Jeśli produkt nie jest wadliwy ani uszkodzony, koszty wysyłki zwrotnej ponosisz samodzielnie. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odjęte od kwoty zwrotu.

  7. Pytania: W przypadku pytań dotyczących zwrotu produktu, skontaktuj się z nami pod adresem info@snusdiscount.pl